úterý 28. ledna 2014

kdo a kam ? + drobky

že jsem paranoik
ještě neznamená,
že po mě nejdou...“   (lid.anekdota)

tak toho bych se nenadál:
někdo mě ráno sledoval
jenom tak tiše stál,
kde nikdy před tím nestával

možná,že jenom žertoval,
když se za smrkem schovával
a jako školák,který kouří tajně,
krčil se v jehličí a civěl na mě

vůbec se mi to nelíbilo
auto se na přechodu otočilo
těsně mě minulo
a nesvítilo

několik kolemjdoucích,
samé zvláštní tváře
kdo po mě asi skočí
a kam mě potom zavře?

Drobky

***
v neděli,když otáčím kalendář
a zahlédnu-li přitom tvoji tvář
v zákoutí s uvadlými růžemi
s polévkou s čínskými nudlemi
...a je to pravda,nebo se mi zdáš?

***
skořápka vajíčka,
kůrka chleba,
co zbyla včera od oběda
a přijde malá myška
až večer zavřeš víčka

***
pejsci můžou občas vynést smetí
a než je naučíme mluvit
ach,to to letí,už je pololetí
kam nám ten Nový rok ulít?
počítat alespoň do sta...
jak to jen dostat do psa?

***
Vergilia vykrádám,
Verlaina i Vernea
a vykrádám
i sebe sám,to už se stává

jen propiska čtyřbarevná
ta už se neprodává